[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
26 Tem 2007 Per 10:41:45 EEST

merhaba,

26.07.2007 tarihinde ozgur yuceer <blue_tusunami at hotmail.com> yazmış:

> sevgili pardus kullanicilari  ben yeni bir pardus kullanicisiyim problemim
> creative vf0230 marka webcam hic bir görüntü alamiyorum.daha önce buraya
> gelen creativ webcam problemlerini okudum onur adli arkadasimiz bu konuda
> diger bir kac arkadasimiza yardimci olmus ALINTI
>
> (Gspca'nın çalışması için bilgisayarınızı
> kurulu olan en son çekirdek
> ile açın. Kurulu çekirdek listesini /boot dizininden
> öğrenebilirsiniz
> (paketleriniz güncelse 2.6.18.2-59 olmalı). /boot/grub/grub.conf
> dosyasını güncel çekirdekle açılacak şekilde düzenleyin
> [...]

masaüstündeki "System"e tıklayın gelen penceredeki işletim sistemi kısmında
kernel numaranız yazacaktır.
aslında o bilgi biraz geçerliliğini kaybetmiş. eğer 2007.2 kurulumu
yaptıysanız onu es geçebilirsiniz.
yapmanız gereken
pardus>programlar>internet>kopete
programını açmak ve
ayarlar>kopete programını yapılandır>aygıtlar
kısmında görüntü olup olmadığını ve cihazının tanınıp tanınmadığını kontrol
etmektir.

eğer daha eski bir sürüm kurduysanız belirtin ona göre cevaplayalım.

kolay gelsin...