[Pardus-kullanicilari] intel anakart padus yüklenemiyor yardým (murat sandýkcý)

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
25 Tem 2007 Çar 18:54:05 EEST

serial ATA problemi olmuş ubuntu kullanan birinde....sizinki ile aynı hata
  http://forum.linux-sevenler.org/index.php?topic=7287.msg34742

  http://lkml.org/lkml/2006/10/16/157 adresinden marvell paralel ATA yaması eklemiş problemi çözmüş...araştırın isterseniz...

  yine ubuntu kullanan bir arkadaş http://www.ubuntu-tr.com/v6/node/1489 yazmış.. kuruluma baslamadan once f6 ya bas sonra break=top yaz ondan sonra dedın hatayı verınce modprobe piix yaz
sonra exit yaz
gıt baya 1 dolan gel bısıler yap bı bakmısın acılmıs ama baya 1 dolan ole bole deıl:D
sonrada her acılısta hatayı verdımı modprobe piix sonra exit yazacan tabi arakdaslar benım alttakı sorumu cevaplamassa
  not: ben harbıden baya bır bekleyınce acılmıstı kurulumda hala beklıyor gecen yıne bastan kurdum:D
  ben yıne geldım:D suanlık hersey cok ıyı hıc bır sorun yok sadece su her acılısa modprobe pıxx ve exıt yazma faslı dısında    şeklinde yazmış...

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com