[Pardus-kullanicilari] HP Pavilion dv6000 Acilista Kilitleniyor

volkan akdugan volkanakdugan at gmail.com
25 Tem 2007 Çar 14:50:05 EEST

Hewlett-Packard NotebookModel: HP Pavilion dv6000 (RE396EA#AB8)Bios
Üreticisi:  Hewlett-PackardBios Versiyonu:  F.17
İşlemci (CPU): AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-50Ekran
Bilgisi:Üretici:  nVidia CorporationModel:   GeForce Go 7200Sürücü:
nv (3B desteği yok)

Bilgisayarimda Pardus 2007.2 Caracal Caracal yuklu fakat GRUB ekranindan
Pardus secildikten sonra basliyor gibi oluyor fakat Pardus ekrani gelmeden
once
siyah ekranda kaliyor.
Tabi oncesinde cikan ekranda  bi hata mesaji veriyor su sekil
PCI= Failed to allocate mem resource  #6:20000 at e00000 for 0000:05:000

Minimum ayarlarda deniyorum
pci=noacpi ,acpi=off ,noapic
gibi komutlari deniyorum
aciliyor fakat ses yankilanmalar halinde geliyor.Wireless baglanti olmuyor
falan filan... Sorunlu oluyor.

Bios guncellemesi yaptiydim daha onceden
anakartim yandi : (  bios guncellemesi de yapmak istemiyorum acikcasi
bidaha...
Yardimlarinizi bekliyorum arkadaslar...

Volkan AKDUGAN
Marmara Universitesi,Bilgisayar Muhendisligi Bolumu
Goztepe Kampusu KADIKOY/ISTANBUL