[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrası isim değişikliği

Aydın ŞEN adigeaydin at gmail.com
25 Tem 2007 Çar 13:46:48 EEST

merhaba. Bende de Pardus 2007.1 [2.6.18.8-86] şeklinde görünüyor, ama faik
beyin dediği gibi güncellemelere baktım ve hiçbir güncelleme görünmüyor,
birde sistemi güncellerken paketleri indirme ve kurma işlemi bitti ama
loadbar %100'ü gösterdiği halde yaklaşık bir saat beklememe rağmen
kapanmadı, bilgisayar işlemde yapmıyordu ve orda iptal deyip çıktım,
şimdilik görünürde bi sorun yok umarım ileride başıma bir iş açmaz..

12.07.2007 tarihinde Mustafa ŞEN <msen63 at ttnet.net.tr> yazmış: