[Pardus-kullanicilari] Bilgisayarımın adı değişti??

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
25 Tem 2007 Çar 13:07:47 EEST

On 25 July 2007 Wednesday 12:44:40 Burak Sezer wrote:
> Bu Pardus'un suçu değil kullanıcının suçu, çünkü kullandığı sistemin
> ayarlarını kafasına göre kurcalamak için wheel grubunun bir üyesi olarak
> oturum açıyor. Mesaj listesinde, sohbet odasında ve forumda sık sık kendi
> yaptığı değişikliği düzeltemeyen kullanıcılara rastlıyoruz, çünkü Pardus'u
> kurcalayıp kurcalayıp ondan sonra sistemim bozuldu diyorlar..
>

> Böyle demişsiniz.Ama sistem kurulumda otomatik açmamız gereken kullanıcı
> otomatik olarak wheel grubuna dahil oluyor.Kimsenin wheel grubuna
> isteyerk girdiği yok.Grublar üstünde değişlik yapınca tuhaf şeyler
> [...]

:) Ben İngilizce öğretmeniyim, orayı da iyice okudum. Bu linki daha önce de
vermiştiniz zaten, ama yazının İngilizce olması %100 doğru olduğu anlamına
gelmiyor. O yazı 2007.1 baz alınarak yazılmış. 2007.2 kurarken oluşturulan
hiçbir kullanıcı varsayılan olarak wheel grubuna dahil edilmez. Wheel grubuna
dahil olmayan bir kullanıcı da servislere, ağ bağlantılarına, paketlere,
oturum açma-kapama ayarlarına müdahale edemez.

Aynı linki iki kere gönderiyorsunuz okuyun diye de, siz benim yazdıklarımı
okuyor musunuz? Az önce gönderdiğim mesajda da hemen hemen aynı şeyleri
söylemiştim, yine aynı şeyleri söyledim. Tekrar edeyim. Bir kullanıcının
wheel grubunda olması ve kafasına göre biryerleri kurcalayıp ondan sonra
sistem bozuldu demesi Pardus'un suçu değildir, çünkü oradaki doğru
cümle "sistem bozuldu" değil "sistemi bozdum" olmalıdır. Düzgün yapılmış
ayarlarla sıradan bir kullanıcı sistemi bozamaz, wheel grubunda olan bir
kullanıcı da sıradan bir kullanıcı değildir...