[Pardus-kullanicilari] Trojan ve Pardus

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Tem 2007 Çar 09:17:38 EEST

Arkadaşım
Meraklanmana ve korkmana gerek yok.Nasıl Aşı olmuş insana o mikrop hastalık
oluşturamıyorsa Pardus (linux) u da öyle kabul et.Çalışma sistemi ve
mimarisi farklı bir konumda olan Pardus a ancak kendiniz root olup herhangi
bir dosyayı açıp içine elleriniz ile virüs yazarsanız buna bir diyeceğim
olmaz.(Açık yaranın enfeksiyon kapmasına benzetebiliriz) Gönlünüz rahat
olsun Winxp ye göre emniyet açısından,spam,toolkit ve virüs açısından Pardus
yüzde ile ifade edilebilmesi mümkün olamayacak kadar daha çok
korumalıdır.Kolay gelsin

25.07.2007 tarihinde kartal ozkan <kartal_oz at yahoo.com> yazmış: