[Pardus-kullanicilari] Bilgisayarımın adı değişti??

Umut D. linuxlist at gmail.com
25 Tem 2007 Çar 05:19:50 EEST

KDE root ile login olmak için takla attırır. Neden? Çünkü herhangi bir olası
açık faciaya sebep olur. Dİğer yandan kullanıcı kaynaklı bir hata da root
seviyesinde etkili olacağından kendini ayağından vurmak olarak tabir edilir.

Pardus'ta wheel grubundaysanız ve bir kere root şifrenizi yazdığınızda
tekrar istememesi biraz buna benziyor. Diyeceksiniz ki wheel grubuna sokma,
o zaman da işiniz görülmüyor.

XP vs kullanıcılarının pardusta rahat etmesi için düşünülmüş bir sistem
belki. Tasarlayanın fikrini duymadan bir şey söylemek zor. Ne kadar masum
olursa olsun bence bu konuda ufak bir problem var gibi görünüyor.