[Pardus-kullanicilari] Bilgisayarımın adı değişti??

Montserrat mhackmail at gmail.com
24 Tem 2007 Sal 23:13:38 EEST

Teşekkürler. Ancak bunun bu kadar kolay olması ve hiçbir yetki
istememesi garibime gitti. Ağ yöneticisini açabilen her kullanıcı makine
adını değiştirebiliyor mu yoksa bu kullanıcının -en azından- wheel
grubuna dahil mi olması gerekiyor? Önüne gelen değiştirebilirse uzaktan
erişim yapılabilen bir bilgisayar -ssh vs.vs- olursa her şey altüst olur :s