[Pardus-kullanicilari] Bilgisayarımın adı değişti??

Montserrat mhackmail at gmail.com
24 Tem 2007 Sal 22:25:53 EEST

Bugün saat 15.30 civarı bilgisayarımı normal bir şekilde kapattım.
Benden sonra bir arkadaşım açıp internette dolaşmış(ya da öyle olduğunu
söylüyor). Ama kendisi linuxtan ancak zerre kadar anlıyor bir şey yapmış
olması imkansız , root şifresini bilmiyor ve sudo diye bir şeyin
olduğunu da :D. Az önce bilgisayarı açtığımda kdm ekranında ilginç bir
şey gördüm. Önceden "Montserrat" olan bilgisayarımın adı
"144.122.***.***" şeklinde ip adresim olarak görünüyordu. konsolu açtım
ve Montserrat at 144 yazdığını gördüm. Kendi kendine olmuş olma ihtimalini
göz önünde bulundurduğumda şaşkınlık içerisindeyim :|

Nasıl olur? Neden olur? Nasıl düzeltilir?
-peki ya root?-