[Pardus-kullanicilari] Firefox ve Fontlar

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
24 Tem 2007 Sal 16:34:31 EEST

Firefox'da ve thunderbird'de fontları değiştiştirdikten (kurcaladıktan)
sonra- tasma da buna dahil- ve eski ayarlara karşın firefox'da yazılar
silik hale geldi.Forumdan okuduğum bir yazıda home dizini içindeki
.mozilla dizini silinirse düzelebileceği yönünde idi ve ben de
sildim.Pardus kurulumu ile pardus-pardus siteleri-bankalar-haberler gibi
yer imleçleri uçtu ve firefox menüsü ingilizce oldu.Paketi kaldırıp
tekrar depodan kurmam da işe yaramadı.

1.Firefox'u pardusun ilk kurulumundaki hale nasıl getiririz?
2.Bütün sistem fontları ilk kurulumun ayarlarına nasıl getiririz?
(fabrika ayarlarına dön misali)(açılışta kullanıcı şifresi soran fontlar
da oldukça büyüdü)