[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Yanýt: Re: Yanýt: Re: Speedtouch usb modemle internete baglanamýyorum

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
23 Tem 2007 Pzt 19:34:31 EEST

Ozgur bey dediginiz adımları aynenyaptım ama VPI ve VCI degerlerini
girdikten sonra
Your VPI      : 8
Your VCI      : 35
Do you want to overwrite /etc/ppp/peers/speedtouch-pppoa [y/n] ? y
Do you want to overwrite /etc/ppp/peers/speedtouch-pppoe [y/n] ? y
Generating /etc/ppp/peers/speedtouch-pppoa
Generating /etc/ppp/peers/speedtouch-pppoe
Generating /etc/speedtouch/speedtouch.conf
Saving old /etc/ppp/chap-secrets to /etc/ppp/chap-secrets.old
Saving old /etc/ppp/pap-secrets to /etc/ppp/pap-secrets.old
Removing old ismailsonmez411 at ttnet entry from /etc/ppp/chap-secrets
Removing old ismailsonmez411 at ttnet entry from /etc/ppp/pap-secrets
Adding new ismailsonmez411 at ttnet entry to /etc/ppp/chap-secrets
Adding new ismailsonmez411 at ttnet entry to /etc/ppp/pap-secrets
Adding ppp entries to your
/usr/sbin/speedtouch-setup: line 559: $MODULE_CONF: ambiguous redirect

yazıyor ve oylece kalıyor. Bir islem yapmıyor. Komutu kesmek zorunda
kalıyorum.
DNS bilgisine de server yazınca da cıktı :

br2684ctl[4574]: Interface "nas0" could not be created, reason: File exists
br2684ctl[4574]: Communicating over ATM 0.8.35, encapsulation: LLC
br2684ctl[4574]: Fatal: failed to connect on socket

Anlayacagınız iki yol da olmadı sanırım. Yardımlarınız icin cok tesekkur
ederim. Bir umut hala onerilerinizi bekliyorum. İyi calısmalar.

23.07.2007 tarihinde Özgür Tunca <ozgur.tunca at yahoo.com.tr> yazmış: