[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.2 Hp dx5150 SFF bilgisayara kurulum sorunu

Savaş KARTAL savaskartal at gmail.com
23 Tem 2007 Pzt 19:29:31 EEST

Ben kurulum sorununu çözdüm fakat kurulduktan sonra çözünürlük 1024x768 de
kalıyor.
2007.1 ve öncesinde 1280x1024 çalışabiliyordum.

Kurulum için ;

Böyle bir durumda ctrl-alt tuşları ve - ya da + tuşlarını aynı anda  basarak

çözünürlüğü değiştirmek gerekiyor. Sorun daha derin bir sorunsa
(çözünürlükle
ilgili değilse)  grub menüsünde (CD açılırken gelen ilk menü)  dil seçimini
yaptıktan sonra kurulum seçeneğinin üzerine gelip e tuşuna, kernel
seçeneğinin üzerine gelip e tuşuna basıp satır sonuna "xorg=safe" ekledikten

sonra enter sonra da  b tuşuna basmak gerekiyor. Böylelikle güvenli ayarlar
gibi bir ekran kipinde sistem açılacak.

bu şekilde yaptım. zaten listede yazmışlardı bu cevabı...

Kolay gelsin.

>Merhaba,
>
>Bende de aynı bilgisayar var ve aynı sorunu yaşıyorum.
>
>19.07.2007 tarihinde Savaş KARTAL <savaskartal at
gmail.com<http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari>>
yazmış:
2007.1
*>>* sürümleri sorunsuz çalışıyordu.
*>>* Fakat 2007.2 sürümüne yükselttikten sonra bilgisayarı açtığımda Pardus
yazan
*>>* deniz resminde bir süre
*>>* bekledikten sonra ekrana görüntü gelmiyor fakat bilgisayar çalışmaya
devam
*>>* ediyor. Ekranda görüntü varken
*>>* konsola düşüp root ile giriş yapsam bile aynı şekilde ekran görüntüsü
*>>* gidiyor. Konsoldan herhangi bir işlem yapamıyorum.
*>>*     2007.2 sürümünü indirip cd ye yazdım. Yeniden kurulum yapmaya
*>>* çalıştığımda da aynı sorun ile karşılaşıyorum.
*>>*
*>>* Bilgisayarın özellikleri:
*>>*
*>>* AMD Athlon 64 3500+