[Pardus-kullanicilari] /home/k.adı na bağlantı dizini sorunu

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
23 Tem 2007 Pzt 17:32:24 EEST

On Monday 23 July 2007 17:13:40 ahacikasimoglu at gmail.com wrote:
> selam....
> /home/ahmet/Müziğim
> dizinine girdiğimde, /home/ahmet  altındaki dosya ve dizinleri görüyorum.
> başka bir
> anlatımla
> /home/ahmet/Müziğim/Müziğim/Müziğim/Müziğim/Müziğim/Müziğim.........
> şeklinde devam ediyor. Bunları silmiştim tekrar oluştular
> /home/ahmet   'e bağlantı dizini diyor....Resimlerim,Müziğim,Vidyolarım bu
> şekilde
> Neler yapabilirim.....
> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> [...]

Ahmet bey,

Benzer bir olayda benim başıma gelmişti. Wine ayarlarında sürücüler bölümü
var, sanırım Müziğim, Resimlerim, Vidyolarım dizinlerinizi oraya
eklemişsiniz. Seçimleri ipal edererk durumu düzeltebilirsiniz.

--
H.Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS ELEKTRİK ELEKTRONİK

Yıldız Mah. 216. Sok. No:5/A ANTALYA