[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Re: Speedtouch usb modemle internete baglanamýyorum

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
23 Tem 2007 Pzt 15:24:37 EEST

Merhaba
Önerdiginiz 2 yolu da denedim, fakat br2684ctl -c 0 -b -a 8.35 komutundan
sonra en alt satırda :
"br2684ctl[4580]: Fatal: failed to connect on socket" seklinde bir yazı
cıktı. Baska onerebilceginiz cozum yolu var mı acaba. Tesekkurler.

23.07.2007 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: