[Pardus-kullanicilari] beryl

Ozkan Kamber ozkankamber at yahoo.com
23 Tem 2007 Pzt 12:01:36 EEST

ya s?rf bu 3 boyutu goreb?lmek ?c?n open suse
?nd?r?yorum.galiba icinde haz?r geliyormus......
--- kartal ozkan <kartal_oz at yahoo.com> wrote:

> bu beryl program? pardus la birlikte kurulsa olmaz
> m??ya da en az?ndan piside olsa.Pisi de verildigi
> takdirde cok ac?klay?c? bir uyar? yaz?s? c?ks?n
> uyumsuz donan?mlarda sorun olabilecegine kars? o
> kadar.yetkililerden tatil donusu rica
> ediyorum.tecrubeli olmayan kullan?c?lar?n yuklemesi
> zor olan bir program ve mahrum kalmak istemiyorum.

beryl zaten pisi paketi olarak var. sırasıyla kurup çalıştırmak yetiyor

Özkan KAMBER

Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail, news, photos & more.
http://mobile.yahoo.com/go?refer=1GNXIC