[Pardus-kullanicilari] kiba dock mavi çizgiler

Metin Mertsoy manno.metin at gmail.com
23 Tem 2007 Pzt 11:19:55 EEST

Merhaba
Pardus 2007 caracal caracal üzerine beryl+ kiba-dock kurdum . Kiba dock
üzerinde mouse ile haraket eden mavi çizgiler var, sağ tıklayıp ayar
menusunden ayarlasamda ayarlar kaydolmuyor . Beryl güncelledim düzelmedi
fakat forumlarda kool dock ı öneriyorlardı kurdum.Kool dock ise kiba kadar
görsel değil bu yüzden kiba dock kullanmamızı istiyorlar.Wikide bilgiye
rastlamadım, forumda aynı sorunu yaşayanlar var çözümü yok, mail grubunda
aynı sorunu yaşayan var ama çözüm yok.Yardımcı olursanız sevinirim.
                                                                  Metin
Mertsoy
                                                        *Crea Bilişim
Teknolojileri