[Pardus-kullanicilari] beryl

volkan volkana34 at gmail.com
23 Tem 2007 Pzt 10:16:58 EEST

23 Tem 2007 Pts tarihinde, kartal ozkan şunları yazmıştı:
> bu beryl programý pardus la birlikte kurulsa olmaz
> mý?ya da en azýndan piside olsa.Pisi de verildigi
> takdirde cok acýklayýcý bir uyarý yazýsý cýksýn
> uyumsuz donanýmlarda sorun olabilecegine karsý o
> kadar.yetkililerden tatil donusu rica
> ediyorum.tecrubeli olmayan kullanýcýlarýn yuklemesi
> zor olan bir program ve mahrum kalmak istemiyorum.

Geçen aylarda ,Beryl nin depolara eklenmesi için çalışma yapıldığı bu forumda
yazılmıştı.
Ayrıca belirtmek isterim ki ;acemi linux cu olarak ben  (inat ettim,pes
etmedim) kurdum ve çok memnunum.Hatta pc yi kapattıp açtığımda direk beryl
açılıyor, amblemi sistem çekmecesinde görünmüyor(orijinal pencere yöneticisi
gibi açılıyor) Tek kusuru beryl açıkken sistemin kde den biraz daha yavaş
olması.

Pes etme programı tekrar sil müsait olduğunda en baştan yükle...

Benim sistemim ;
ekran kartım	geforce fx 5200
ram 			kingston 512
işlemci		3 ghz p4