[Pardus-kullanicilari] samsung s730 dijital fotoğraf makinesi

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
23 Tem 2007 Pzt 08:36:03 EEST

On 22 July 2007 Sunday 20:31:12 zafer gençalp wrote:
> Merhabalar,
> Samsung marka S730 dijital fotoğraf makinesi aldım. Windows ve Mac işletim
> sistemlerinde sürücü desteği var. Pardus'ta nasıl kullanabileceğim ile
> ilgili bilgisi olan varsa yardımlarını memnuniyetle beklerim.
>

> Saygılarımla,
>
> Zafer GENÇALP

(Fotoğraf makinesinin kapalı olduğunu kabul ediyorum.) Fotoğraf makinesini
fotoğraf görüntüleme moduna getirin. USB bağlantısını yapın. Fotoğraf
makinesini açın. Ekrana bir pencerede seçenekler gelecek. En kolay ve rahat
olanı DigiKam, ama DigiKam kullanacaksanız önce fotoğraf albümlerinizin
nerede olduğunu belirtmeniz gerekir.

Fotoğraf makinesini çıkarmak için de fotoğraf makinesini kapatıp USB
bağlantısını çıkarmanız yeterli.