[Pardus-kullanicilari] beryl

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Tem 2007 Pzt 08:01:31 EEST

Arkadaşım
Open suse de beryl kurulu gelmiyor.Pardus da olduğu gibi ekstra uğraşı hatta
biraz daha fazla uğraşı gerekiyor.Compiz gibi üç boyutlu masa üstü için
gerekli pk.leri suse den indirip daha sonra kararsız olan beta serisi beryl
kurmanız gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam suse agxl kullanıyor.Belki benim
acemi oluşum belkide bu programın içeriğine pek fazla vakıf olmadığımdan
Pardus da ve suse de kurduğum bu 3 boyutlu masa üstünü pek kullanamadığımdan
kaldırdım ve kararlı sürümü çıkana kadar tekrar kurmamaya karar
verdim.Efektler güzel fakat 256+128 Ram ve 750Mb lık swap olan
bilgisayarımda yavaşlama kilitlenme,ekran kararması x in açılmaması siyah
ekranda takılı kalması ile konsola düşüp uğraşı.Tabi bunlar benim kişisel
düşüncelerim.Kurup kullanmak sizin isteğinize bağlı.Kolay gelsin.

23.07.2007 tarihinde kartal ozkan <kartal_oz at yahoo.com> yazmış: