[Pardus-kullanicilari] Speedtouch usb modemle internete baglanamıyorum

Cihan Kaya kayacin at gmail.com
22 Tem 2007 Paz 23:20:50 EEST

2007/7/22, cem sonmez <cemosonmez at gmail.com>:

> Merhaba
> Speedtouch usb modemim var. Gerci daha once de yazmıstım ama o mesaj
> bayagı eskidi yeniden bir yoklayayım dedim.
> Son adım olarak "adsl-start" dedikten sonra "..Connected!" yazıyor ama
> hicbir sayfaya baglanamıyor.
> Yardımcı olursanız sevinirim. 1 ayı askındır bu sorun yuzunden Pardus
> kullanamıyorum.
> İyi calısmalar

şöyle bir şey deneyin: adsl-setup dediğinizde yapılandırmanızı oluştururken

INTERFACE

For Solaris, this is likely to be something like /dev/hme0.
For Linux, it will be ethn, where 'n' is a number.
(default eth0):

kısmına "nas0"  değilde "server" ( tırnaksız ) yazın ve enter'a basın. kalan
adımlar  aynı şekilde.

(pardus-wikideki usb adsl modem kurulumunda anlatılan adımlara göre
ayarlarınızı yaptığınızı farz ediyorum)

bende 2 gün önce fedora kurmuştum. herşey tamam olduğu halde ve adsl-status
komutunun çıktısında bağlı olduğumu yazmasına rağmen internete giremiyordum.
sonra nas0 kısmını server yapınca internete girebildim. umarım sizdede işe
yarar.

--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/