[Pardus-kullanicilari] samsung s730 dijital fotoğraf makinesi

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
22 Tem 2007 Paz 21:28:47 EEST

22.07.2007 tarihinde zafer gençalp <zgencalp at gmail.com> yazmış:

> Merhabalar,
> Samsung marka S730 dijital fotoğraf makinesi aldım. Windows ve Mac işletim
> sistemlerinde sürücü desteği var. Pardus'ta nasıl kullanabileceğim ile
> ilgili bilgisi olan varsa yardımlarını memnuniyetle beklerim.

Merhaba,

Makinenizi USB ile bilgisayara bağlayınca USB Disk olarak gözükmesi lazım.
Bu disk alanını açıp dosyaları sürükleyebilirsiniz,

Veya, eğer düzenli olarak albüm tutacaksanız,

Digikam programını deneyebilirsiniz. Orada menülerde Kamera Ekle gibi bir
bölüm olması gerek, orada makinenizin ismini bulup geri kalanını da
kurcalayabilirsiniz.

Kolay gelsin.