[Pardus-kullanicilari] Java Applet

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
22 Tem 2007 Paz 00:54:45 EEST

Operayı kurdum ama oyunlara girdiğimde pop-up pencere aşamasında "loading applet" sinyali ile opera tamamen kapanıyor.
Tekrar tekrar denedim aynı durum,bu arada belirteyim Java ve Java script etkin olarak işaretli.

Maalesef parduswiki de anlatılan eczaneler için uygun linux versiyon internet explorer da iş görmedi.

Sonuç olarak Firefox,Konqueror,Opera,Linux IE iş yapmadı.4 adet web tarayıcının Windows Internet Explorer kadar iş görmemesi tuhaf değil mi?

Necmettin Begiter,Yakup Geçgel ve Montserrat'a yanıtları ve yardımları için teşekkür ederim.

Message: 4