[Pardus-kullanicilari] Samsung Hard Diskli - SmartDisk

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
21 Tem 2007 Cmt 22:58:38 EEST

Sevgili Hocam,
Aynı diskten bende de var ve Pardus'ta sorunsuzca kullanabiliyorum..Disk ilk
geldiğinde
hiç bir disk bölümü oluşturulmamış geliyor..Bölüm oluşturmadan fırmatta
atamıyorsunuz.
Eğer elinizde Windows var ise ;

Başlat>Denetim Masası>Yönetimsel Araçlar      seçeneğine tıklayın..
Bilgisayar Yönetimini seçin..Buradan Disk Yönetimini seçin..
Diskiniz burada görükecek..Üzerine sağ tıklayıp Biçimlendir seçeneği ile
tamamen biçimlendirin..
daha sonra gerekirse farklı partisyonlara bölersiniz...

Saygı ile..