[Pardus-kullanicilari] scribus programı ve word formatlı dosya

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
21 Tem 2007 Cmt 17:05:42 EEST

Merhaba;

Bütün uğraşılarıma karşın elimdeki word 97/200/xp formatında kayıt
edilmiş dosyayı scribus'a tanıtamadım. Dosyayı açıp, farklı kaydet
yoluyla scribus'un desteklediği formatlara çevirdiysem de sonuç alamadım.
En so olarak scribus'da yeni belge açıp, ihtal et -> metin al yolunu
denediysem de 270 sayfalık belgenin yalnızca iki sayfasını o da scribus
belgesinin ilk sayfasına yerleştirdiğim yazı kutusunun içine aldı. Bu
arada hemen belirteyim, açtığım scribus belgesi 270 sayfaydı.

Bu word türü belgeleri scribus'a tanıtmayı bilenlerin destek olmalarını
rica ediyorum.

                                                                    Mehmet