[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta bazı(!) sitelere giremiyorum..

Montserrat mhackmail at gmail.com
21 Tem 2007 Cmt 14:33:21 EEST

Öncelikle sorunum çözüldü teşekkürler.

Açılmayan sitelerin ip adresleri de görünmüyordu.

Okulun DNS sunucuları ağ yöneticisinde duruyordu ancak adsl-start
komutunu verdiğimde cat /etc/resolv.conf çıktısı ttnet'in DNS'lerini
gösteriyordu. Ağ yöneticisinden DNSleri kaldırdığımda bağlantı sorunum
çözülüyor. TTnet'in DNS'lerini ağ yöneticisine okulunkilerle girdiğimde
-ttnet'inkiler üstte- yine bağlanamıyorum. adsl-stop deyip adsl-start
dediğimde cat /etc/resolv.conf çıktısı sadece ttnet'in DNS'lerini
gösteriyor yine bağlantı olmuyor bu sefer de ağ yöneticisindeki DNS'ler
siliniyor. Biraz garip bir durum ama...

DNS'leri kaldırıp yoluma devam ediyorum :)

Tekrar teşekkürler..