[Pardus-kullanicilari] Ynt: vmware parçalanma arızası hatası

emre erdoğan postaemre at gmail.com
20 Tem 2007 Cum 10:59:14 EEST

Aynı hata mesajlarını ben de alıyorum. vmware programını baştan kurmama
rağmen vmware-config.pl dosyasını çalıştırdığımda hep aynı hatayı veriyor.

güncelleme öncesi eski bir sürüm vardı. herhangi bir problem yoktu.
güncellemeden sonra problem oluştuğunda vmware.com'dan programın en son
sürümünü indirmiştim ama nafile.

Belki program üreticilerinin yeni çekirdek sürümü ile ilgili bir güncelleme
yapmaları gerekiyor olabilir.

Bu arada virtualbox ile sorunsuz (usb diskleri ve ağ paylaşımlarını görerek)
çalışmak mümkün olsa da vmware kullanmak zorunda kalmasak. Depodaki sürümde
usb desteği yoktu.