[Pardus-kullanicilari] amd işlemcide pardus

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
20 Tem 2007 Cum 03:52:47 EEST

Merhabalar,

Ben Pardus 2007.2'nin hem çalışan hem de kurulanını cdye yazdırdım.
Benim intel işlemcili bilgisayarımda hiçbir sorun çıkarmadan ikisi de
çalışıyor.

Ama arkadaşımın amd işlemcili bilgisayarına kurmaya çalıştığımızda;
Daha ilk siyah ekranda, iki satır düzgün beyaz yazı görünüyor,
sonra bu iki satır düzenini kaybediyor, yarısı ekranın sağına, yarısı alt
satıra kayıyor.
Ve yatay imleç alt satırda yanıp sönüyor, ekran böylece kalıyor.
Hatırladığım kadarıyla  ikinci satırda  "uncompressing kernel" gibi bişey
yazılı.

Sorun işlemciyle mi ilgilidir?
Ne yapmalı?

Teşekkürler!

(Kanada'dayız ve Pardusla övünüyoruz. Emeği geçenlere minnettarız.)