[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.2 Hp dx5150 SFF bilgisayara kurulum sorunu

Savaş KARTAL savaskartal at gmail.com
19 Tem 2007 Per 12:17:16 EEST

    Kullandığım HP dx5150 SFF model bilgisayarımda Pardus 1, Pardus
2007.1sürümleri sorunsuz çalışıyordu.
Fakat 2007.2 sürümüne yükselttikten sonra bilgisayarı açtığımda Pardus yazan
deniz resminde bir süre
bekledikten sonra ekrana görüntü gelmiyor fakat bilgisayar çalışmaya devam
ediyor. Ekranda görüntü varken
konsola düşüp root ile giriş yapsam bile aynı şekilde ekran görüntüsü
gidiyor. Konsoldan herhangi bir işlem yapamıyorum.
    2007.2 sürümünü indirip cd ye yazdım. Yeniden kurulum yapmaya
çalıştığımda da aynı sorun ile karşılaşıyorum.

Bilgisayarın özellikleri:

AMD Athlon 64 3500+
ATI Radeon XPRESS 200 chipset
512 MB DDR