firewall-koruma duvarı-barikat-zırh

kartal ozkan kartal_oz at yahoo.com
18 Tem 2007 Çar 22:25:24 EEST

pardus ta firewall un kurar kurmaz otomatik olarak
acýldýgýný zannediyordum.sonradan boyle olmadýgýný ve
acýk olmadýgýný farkettim.sorum su firewall acýk
degilken pardus ne kadar guvenlidir ve niye koruma
duvarýmýz pardus ilk kuruldugundan itibaren otomatik
olarak acýk hale gelmiyor?koruma duvarsýz haini
windowsun korum duvarlý haliyle kýyaslarsanýz ayrýca sagolun.

8:00? 8:25? 8:40? Find a flick in no time
with the Yahoo! Search movie showtime shortcut.
http://tools.search.yahoo.com/shortcuts/#news