[Pardus-kullanicilari] TightVNC nasil çalıştılır?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
18 Tem 2007 Çar 21:48:49 EEST

Op Wednesday 18 July 2007 21:44:29 schreef fahri donmez:
> Paketi pisi den kurdum, ancak nasıl çalıştıracağımı bulamadım. menü de
> yok, çalıştıra yazınca da çalışmıyor. yardımcı olabilirmisiniz?

Bu soruya yanıt olarak söylemiyorum ama kulağımıza küpe olması babında,
elinizin altında Pardus ya da başka bir KDE tabanlı Linux dağıtımı var ve vnc
ile bir yere bağlanacaksanız, Konqueror adres satırına vnc://ipadresi:port
şeklinde adres yazıp bağlanabilirsiniz...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->