[Pardus-kullanicilari] pardus ta virus bulundu

kartal ozkan kartal_oz at yahoo.com
18 Tem 2007 Çar 17:46:30 EEST

clamav ile flash diskime virus taramasý
yaptýrdým.supheli paketler ve virusu karantinaya
alayým mý dedi hayýr(iptal) dedim.sonra uzerinde saga
basarak karantinaya alayým dedim su uyarýyý verdi:

/media/sdb1/flashbellek/ykson/mus/Şifalı
Bitkiler V.2.0/sifalibitki.EXE dosyasý karantinaya
alýnamadý. Disk boþluðunuzu, karantina konumundaki
izinlerinizi ve karantinada ayný isimli bir dosyanýn
olup olmadýðýný denetleyin.

virusun ismi:Trojan.Clicker-286

ne yapmalýyým nasýl silebilir yada karantinaya
alabilirim.yukarýdaki uyarýya karsý ne
yapabilirim.yeni kullanýcýya gore anlatýrsanýz sevinirim.

http://searchmarketing.yahoo.com/