[Pardus-kullanicilari] Kablosuz baðlantý hýz sorunu?

Burak Sezer bburaksezer at gmail.com
18 Tem 2007 Çar 14:16:38 EEST

setpci -s 06:09.3 4c.b=02 bunu denedim fakat hala bir tepki vermiyor MMC
kartı takınca(tabii kendime göre değiştirerek).Acaba 4c.b=02 ne oluyor?
Yoksa bu komuttan sonra mount etmek mi lazım? lspci çıktım aşağıda kart
okuyucu ile ilgili birden çok değer var acaba hangisini kullanmak
lazım(gerçi hepsini denedim)?

*06:04.0 CardBus bridge: ENE Technology Inc CB-712/4 Cardbus Controller
(rev 10)
06:04.1 FLASH memory: ENE Technology Inc ENE PCI Memory Stick Card
Reader Controller (rev 01)
06:04.2 Class 0805: ENE Technology Inc ENE PCI Secure Digital Card
Reader Controller (rev 01)
06:04.3 FLASH memory: ENE Technology Inc FLASH memory: ENE Technology
Inc: (rev 01)
06:04.4 FLASH memory: ENE Technology Inc SD/MMC Card Reader Controller
(rev 01)*