[Pardus-kullanicilari] Java Applet

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
18 Tem 2007 Çar 12:33:31 EEST

Bazı siteler firefox'da (örneğin http://games.yahoo.com'da domino oyunu)
ek uygulamalar kurulması yönünde yani  Java'nın kurulması yönünde uyarı
veriyor.Her ne kadar Java'nın son sürümü olan jre-6u2-linux-i586.bin
kurmayı beceremesem de paket yöneticisinden ve pisibul'dan ayrı ayrı
sun-jre-1.5.0.12-9.pisi paketini kurdum.(zaten forumlarda java paketinin
yüklü olarak geldiği belirtilmişti)

Konqueror'da da yapılandır menüsünden java ve java script için tüm
izinleri vermeme karşın applet sunucu açılıyor fakat sayfada 2 -3 adet
çarpı işaretinden başka görüntü yok.
Firefox'da bu aşamaya bile gelemiyorum çünkü eksik uygulamaları kur
uyarısı geliyor ve direk Java sitesine yönlendiriliyorum malum yukarıda
da bahsettiğim üzere son java sürümünü ya kurmayı başaramadım ya da
kurdum ama çalışmıyor çünkü konsolda oldukça derleme işi yaptım.

Yardımlarınız için teşekkürler