[Pardus-kullanicilari] genel problemler

Burak Sezer bburaksezer at gmail.com
18 Tem 2007 Çar 12:07:33 EEST

Sistemi baştan kurmanıza gerek yok CD'den yerel depo oluşturarak
kurabilirsiniz fakat şunu söyleyebilirim ki 2007.2 de öyle pek büyük
ilerlemeler yok.Belki pek çok hata ayıklanmıştır fakat bunu biz pek
fazla fark edemiyoruz.Ayrıca sıfır kurulum yapsanız bile home ve etc
dizinlerini %100 yedekleyerek eski sistem ayarlarınıza büyük oranda
kavuşabilirsiniz.Bu forumda anlatılmıştı.
Saygılar