[Pardus-kullanicilari] Kablosuz bağlantı hız sorunu?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
18 Tem 2007 Çar 12:01:40 EEST

Selam,
Evet ya... Onda sorun vardı zamanında! Ama ben denemedim. Bu akşam bir
kart bulur dener haber veririm... Ama bir ara 9 dolarlık bir usb kart
okuyucu seti alın demişlerdi... Yine aynı yorumu almamız kuvvetle
muhtemel :)

Birde üzerindeki internet ve e-posta programı tuşlarınıda
çalıştıramadım. Bunun bir yöntemi vardı sanırım???

--
Saygılarımla,
Mucip:)

Burak Sezer yazmış: