[Pardus-kullanicilari] Kablosuz bağlantı hız sorunu?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
18 Tem 2007 Çar 11:11:36 EEST

Selamlar,
Bir yakınımın exper marka  {öğretmen modeli :)} dizüstü bilgisayarına
yaklaşık bir haftadır Pardus 2007.2 RC kurdum ve test ediyorum. Sonuçlar
mükemmel. Ses kartı, ekran kartı, ağ kartı ve kablosuz tanıdı. Sorun
yok... Cidden muhteşem Emeği geçenlerin ellerine sağlık :)

Ancak kablosuz ağda bir yavaşlık hissettim. Bilgisayar da herhangibir
ayar ile alakası var mıdır? Böyle birşey mümkün mü?

--
Saygılarımla,
Mucip:)