[Pardus-kullanicilari] Devlet Pardus'a mý geçiyor.

mustafa gunay mustafagunay at gmail.com
18 Tem 2007 Çar 09:53:07 EEST

18.07.2007 tarihinde Emre Göksoy <egpardus at gmail.com> yazmış:

> 17.07.2007 tarihinde kursad yavuz <kursadyavuz at gmail.com> yazmış:

> Siz böyle yazınca "takılmak" şart oldu.
> Zira, bu listedeki Pardus'a gönül vermiş kişilerin, hatalarının
> düzeltilmesine alınganlık göstermesi ve bunu hakaret sayıp cevap vermesi hoş
> olmuyor. Yazınızdaki bir "imla hatası" değil. Çünkü ilerleyen satırlarda da
> "herkese" kelimesini "herkeze" olarak yazmışsınız.
> Doğru okunuş ve yazılış konusunda Siz'i bilgilendiren Gökhan Bey'e
> teşekkür etmeseniz bile en azından böyle bir tepki vermemeniz gerekirdi.
>
> Saygılarımla

Nedir bu arkadaşlar biyerde bir gömü (hazine) mü buldunuzda onu mu
paylaşamıyorsunuz?

Bu listenin amacı "BİLGİ PAYLAŞIMI" ve lütfen amacı dışına çıkmasına kendi
otokontrol (doğrumu yazdım emin değilim) sistemimizi kullanarak izin
vermeyelim lütfen!

Unutmayın ki bu liste sizden sonra gelecek ve sorun yaşadığında çözüm
arayacak insanlara bir nevi rehber olacak. Eğer illâki tartışmanız
gerekiyorsa e-posta adreslerinizi zaten
görebiliyorsunuz. Listenin amacı dışındaki konularınızı özelde yazarak
tartışın. Bu size birşey kaybettirmez ama bizim (liste üyesi insanların)
size olan saygısını arttırır...

Not : Bende liste amacı dışında yazdım hepinizden özür diliyorum ama artık
birinin bişeyler yapması lazım diye düşünüyorum.
Not-2 : Eğer bu e-posta ya cevap verecekseniz lütfen liste yolu ile değil
özel olarak bana e-posta atarak cevap verin..

İyi Çalışmalar

--
Mustafa GÃœNAY