[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 18, Konu 128

Evrim Furuncu evrimfuruncu at gmail.com
17 Tem 2007 Sal 18:09:12 EEST

Benim bilgisayar

Hp Pavillion dv 6062ea (dv6000 genel modelidir iyi bakın,dizüstünün altında
yazar tam modeli)
AMD Athlon Turion X2 Mobile TL 52 1.6ghz
1gb DDR ram
Nvidia Geforce Go 7200 256mb ram
Connextant HD ses kartı
vs. vs.
Sistemlerimiz arasında fark yok yalnız siz en son bios güncellemelerini
yaptınız mı hp sitesinden?
Modelinizi tam öğrendikten sonra (dv6000 genel model tam model dv6062ea gibi
birşey olmalı dizüstü altında yazar) bios güncellemesi yapıp yeniden
deneyin.Bende Pardus,Ubuntu,Knoppix ve Suse denedim.Hiç birinde ses sorunu
yaşamadım şahsen.