[Pardus-kullanicilari] format sonrası pardus açılmıyor!

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
17 Tem 2007 Sal 12:02:56 EEST

17.07.2007 tarihinde burak köse <burakkose86 at gmail.com> yazmış:

> forumda araştırdım.bir yazı buldum.söylenenleri uyguladım ama sonuç
> vermiyor! pardus kurulum cd si ile açtım ve c tuşuna basarak grub> dizinine
> geldim.burada root (hd) yapıyorum ama sonuç vermiyor. Forumda da
> araştırdım ama bi sonuç alamadım yardımcı olabilecek var ise sevinirim!
> teşekkürler!

liste arşivinde çok defa ben ve başkaları anlattı, onlardan birisini sadece
aynen kopyalayıp yapıştırıyorum :-)
merhaba,

Pardus kurulum cdsi ile sistemi başlatın, devam edin, GPL lisansını
onayladığınız resimdeki kısma gelince
http://www.pardus.org.tr/ekran-goruntuleri/kurulum/ekran-03.html

ctrl+alt+F1 tuşlayıp konsola düşün. sırasıyla şu komutları verin:

grub
root (hd     <---------------ardından tab tuşuna 2 sefer basın seçenekler
listelenecektir.
eksik kısmını tamamlayın. mesela (hd1,0) gibi, zaten listede dosya
sistemleri yazacağından hangisinde
pardus kurulu olacağını göreceksiniz.
grubu master olan diskin başına kurmak için de
setup (hdX) komutunu verin, burada X 0,1 gibi rakamlar olacak. (Pardus'un
olduğu diski biostan master yapmanız gerekebilir.)
quit
reboot

kolay gelsin...