[Pardus-kullanicilari] ekran cozunurlugu ayarlari

i a zonguldak37 at hotmail.com
17 Tem 2007 Sal 00:42:13 EEST

sevgili pardus gonullu arkadaslarim.ben 2007.2 bir turlu kuramamistim ama cok sukur bir arkadasimin yardimiyla kurulumda bir kac komutla caracal i kurdum yalniz ekran cozunurlugu en cok 800x600 olarak cikiyor onuda forumladan takip ettigim kadariyla xorg.conf sayfasina girerek cozunurlugu ancak 1024x768 ve 61 hz olarak degistirebildim en azindan bunada sukur calistirabildim.yalnz ben daha once hep 1280x1024 ve 75 hz olarak cok alistigim cozunurluge ulasamadim birde komut satirindan root olarak giremezsem xorg.conf sayfasindaki yapilan degisikleri kabul etmiyor pardus nasil olduysa bende anlamadim bir sekilde root olarak sayfaya girip ilk basa olmak uzere sirasiyla "1280x1024"  "1024x768"  "800x600" olarak yazdim kayit dedim kabul etti ve ciktim sayfadan b.sayari kapatip actim cozunurluk 1024x768 ve 61 hz olarak degisti ve dunyalar benim oldu cok sevindim.ama yazilar biraz irice geldi gozume hep 1280x1024 ve 75 hz olarak alismiti.benim sizden istedigim yardim ben bunu 1280x1024 cozunurluk ve 75 hz olarak bidaha nasil cevirebilirim yada nasil yapabilirim(size komik gelebilir ama bidaha root olarak komut satirindan xorg.conf sayfasina birturlu giremedim)bana bunuda siralama ile tarif ederseniz cok sevinirim cunku root olmadan sistem degisikligi kabul etmiyor.lutfen sizden sadece bu konuda yardim sitiyorum 11 kisi arkadasima pardus 2007.2 yi kurdum kendime kuramadim cunku benim anakartim pardusla pek uyumlu degil sapphire am2  485 m ekran kartim onboard ati x300 kurarkende sadece komut satirina xorg=safe yazarak kurabildim 2007.1 de bu sorun yoktu hersey normaldi.lutfen bana bu konuda yardimci olursaniz cok sevinirim.saygilarimla herkeze iyi calismalar bol parduslu gunler
Kendinizi ifade edin: giriþ sayfanýzý Live.com ile istediðiniz biçimde tasarlayýn.
http://www.live.com/getstarted