[Pardus-kullanicilari] İşletim Sistemleri Başlatma Sırasını Ayarlama

Ahmet Gegek agegek at gmail.com
16 Tem 2007 Pzt 21:06:49 EEST

Merhaba. Bilgisayarımda Windows Xp vardı. Yanına Pardus'u yükledim. Açılışta işletim sistemlerini listeliyor, önce Pardus, sonra Windows Xp'yi gösteriyor. Ben bu sıralamayı nasıl değiştirebilirim? Yani listede üstte WinXp, altta Pardus olsun. Ayrıca, işletim sistemlerini gösterme süresini nasıl ayarlayabilirim? Ben, işletim sistemleri listesi sadece 3 saniye gösterilsin istiyorum. Şimdiden teşekkürler.