[Pardus-kullanicilari] cpu fanı gereğinden fazla çalışıyor

Burak Sezer bburaksezer at gmail.com
16 Tem 2007 Pzt 21:01:50 EEST

Bilgisayar ACER Aspire 5634WLMI islemcini sıcaklığını nasıl
ögrenebilirim, hangi komutla ? ACPI=OFF, noapic veya nolapic komutlarını
grub damı kullanacağım yoksa normal konsolda mı ?Windows artık pek
kullanmıyorum pek hatırlamıyorum  ama ihtiyaç olduğunda ara sıra güçlü
bir fan sesi geliyordu ama sonra dururdu. Pardus'ta fişte çalışırken hep
güçlü bir şekilde çalışıyor fan