[Pardus-kullanicilari] Bluetooth sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Tem 2007 Pzt 13:47:42 EEST

16.07.2007 tarihinde Burak Sezer <bburaksezer at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,pardus 2007.2 kullanıyorum.Bluetooth ile ilgili bir sorunum
> var.Bluetooth wizard diye bir şey eklemişler ama bir türlü
> çalıştıramıyorum.programın penceresi açılıyor ama biraz kurcalayınca kde
> bu program çöktü mesajı gönderiyor.Ayrıca telefon bilg'in bluetooth'unu
> görmüyor./etc/conf.d/bluetooth dosyasına DISCOVERABLE=true satırını
> ekledim bilgisyardan telefona dosyada göndremiyorum .Yardım edebilecek
> olan varmı ?

ben bluetoothu şu şekilde kullanıyorum.
tasma>sistem seçenekleri>servis yöneticisinden bluez-utils servisini
çalıştırın

alt+F2 tuşlayın gelen pencereye kbluetooth yazın onaylayın. saatin yanında
bluetooth simgesi çıkması lazım. ona tıklayın, açılan pencerede bluetooth
aygıtınızın
görünmesi lazım, tabi cihazın bluetoothunu açtığınızı varsayıyorum.

buradan sonrası zaten telefonun eşlenen cihazlarına ekleme vs. bildiğiniz
şeyler....