[Pardus-kullanicilari] Pardus'u kuramıyorum

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
16 Tem 2007 Pzt 12:07:03 EEST

Dün öğleden sonra daha önce  iso formatında indirdiğim ve kd3 ile hızına
dokunmadan DAO formatında cd'ye bastığım 2007.2 kurulum cd'sini
amcaoğlunun bilgisayarına taktım ve kuruluma başladım. Daha önce
Necmettin bey'in önerisi ile Pardus kurulu diskime kopyalamak suretiyle
kontrolünü yaptığım cd'nin başındaki bölümden doğruluğunu kontrol etmeme
karşın paketleri kurduktan sonra yapılandırma aşamasının % 1 inde hata
verdi ve kurulumu kapattı.
Bilgisayarı reboot edip, yeniden kuruluma geçtim ve başlangıçtaki
işlemleri noksansız yapıp ( cd kontrolü dahil ) paketleri yapılandırma
aşamasında % 40 civarında aynı hatayı yineleyince çaresiz Winxp'ye geçip
iso dosyasını yeniden indirdik ve bu kez 4x hızda cd'ye basıp kurulumu
sorunsuz tamamladık. Yani başlanğıçtaki cd kontrolü işe yaramadı.

                                                       Mehmet