[Pardus-kullanicilari] smb4k paylaş ı m tarayı cı

mustafa candan mustican95 at hotmail.com
15 Tem 2007 Paz 21:52:18 EEST

   arkadaşlar kolay gelsin yaklaşık üç ay önce pardusla
tanıştım ve o günden beri kullanıyorum.ve şimdi
görüyorum ki o zamandan beri benim sorduğum soruları her yeni
kullanıcı yeniden soruyor ve sizlerde bıkmadan usanmadan
cevaplıyorsunuz bu kadar sabır hayranlık verici bu yüzden
ilgilenen herkeze teşekkür ediyorum benim sorum smb4k nın sürekli
çökmesi üzerine yapılabilecek birşey var mı apartmandaki
arkadaşlarla kurduğumuz ağda bişeyler paylaşmakta
çok zorlanıyorum ve sırf bunu için istemiye istemiye windoz u
açmak zorunda kalıyorum
    başka bir sorumda ben program yazmayı hiç bilmiyorum ama
sizlere ufakta olsa yardım etmek istiyorum nereden bilgi bulup nereden
başlayabilirim. teşekkürler.

Spam filtresi ile virüslere karsi en güvenilir koruma, MSN PC Koruma'dan
geçer. http://www.msn.com.tr/security/