[Pardus-kullanicilari] Pardus2007-2 RC süper kullanıcı sorunu

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
15 Tem 2007 Paz 15:49:14 EEST

bilgisayarınız açıldıktan sonra ctrl+alt+F1 tuşlarına basarak konsola geçip
root olarak login olabilirsiniz.
root ve sifreniz şeklinde
root olduktan sonra istediginiz kullanıcıya istediginiz hakları
verebilirsiniz ya da root olarak işlemlerinizi yapabilirsiniz.
iyi çalışmalar..

15.07.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: