[Pardus-kullanicilari] MSN

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
15 Tem 2007 Paz 15:46:44 EEST

depodaki amsn programı şu anda kararlı bir sürüm değil. Sorununuzu çözmek
için konsol açıp şu komutu vermelisiniz.

find .amsn -name 'displaypic' |xargs rm -rf

(amsn önünde nokta var)

bu çok sık oluyorsa isterseniz bunun icin bir alias tanımlayabilirsiniz.
Bunun için
vi .bashrc
alias msntemizle="find .amsn -name 'displaypic' |xargs rm -rf"

satırını ekledikten sonra konsolu yeniden açın
msntemizle komutunu verdiginizde bu komutu sizin yerinize verecektir.

15.07.2007 tarihinde LEVENT TERLEMEZ <lterlemez at anadolu.edu.tr> yazmış: