[Pardus-kullanicilari] msn

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Tem 2007 Paz 01:51:54 EEST

Arkadaşım
MSN bir windows iletişim protokoludur Kendi bilgisayarınızda bu protokolu
kullanmış ve de başkaca bir bilgisayarda bu protokolu kullanmazsanız.Bu gibi
durumlarla karşılaşmazsınız.Bu durum (internet bankacılığı için de
geçerlidir) ki herhangi bir İnternet cafe de MSN bağlantınız veya İnternet
üzerinden yapacağınız Bankacılık hizmetlerinde oradaki sisteme
yerleştirilmiş küçük bir yazılımla sizin parola ve şifrenizi elde ederek her
türlü işlemi gerçekleştirdikleri gibi winxp tabanlı İnternet cafe lerde
İnternet üzerinden güvenlik duvarındaki bir açıktan faydalanarak hertürlü
bilgiye erişebildiklerini unutmamak gerek.Harici bir bilgisayarda MSN
bağlantısı yaptığınızda farkında olmadan (bana bir daha parola sorma) veya
(beni hatırla) yı tıklayıp açtığınızda bu bilgisayarı MSN i kapatıp
terketseniz bile bir sonraki kullanıcı rahatlıkla sizin MSN Protokolünüzü
açması dahil dolaştığınız tüm linkleride geri çağırabileceğini unutmamak
gerek.Bu konulara yeteri, kadar özen gösterirseniz hiç bir sorun
yaşamazsınız.İyi geceler

15.07.2007 tarihinde bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com> yazmış: