[Pardus-kullanicilari] pikatel usb modem sorunu

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
14 Tem 2007 Cmt 23:40:30 EEST

İyi akşamlar Figen hanım;

Bilgisayarımı ilk aldığımda ben de yazdığınız marka modem kullanıyordum
ve o zaman kullandığım işletim sitemi Winxp idi. Ve hatalarından ve
ilgili firmasının ilgisizliğinden dolayı kendilerini tüketici
mahkemesine verdim ve başıma geleceği bile bile duruşmadan üç gün önce
davayı geri çektim. Duruşmaya gelen ilgili firma yetkililerinin benim
internet bağlantımın olduğu yolunda gerçek dışı beyanda bulunduklarını
karar tutanağından öğrendim.
Duruşmadan tam bir ay sonra bir gece online müzik dinlerken Winxp çöktü
( mavi ekran hatası ) Ve bir süre internete sorunlu biçimde ya girdim ya
da giremedim.
Önerim derhal bu bir işe yaramaz modemi başınıza daha fazla dert açmadan
bırakıp, yerine daha iyi ADSL  2+ destekli bir modem almanız.

Ayrıca modemin Pardus'a uyumu için:

http//donanim.pardus.org.tr

adresine bakabilirsiniz.

                                        Mehmet