[Pardus-kullanicilari] msn ile ilgili

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
14 Tem 2007 Cmt 23:19:23 EEST

Sizin sorununuz msn Şifrenizin bir şekilde çalınması sorunu gibi geliyor.
Muhtemelen (tabi kesin değil) sisteminize bir keylogger yerleştirişmiş
olabilir. Sorduğunuz sorunun başta pardusla bir alakasını anlamadım o yüzden
cevap vermek istemedim. Maalesef win de keylogger virüs gibi zararlı
yazılımların bulaşma ihtimali pardus'ta bulaşmanın defalarca fazlası. Pardus
kullanarak win virüslerinden ve bunun gibi programlardan kurtulmuş
olursunuz. Pardus güvenlidir. Sanal klavyeye ihtiyacınız olmaz Sadece msn
için değil genel anlamda güvenlik için pardus kullanın bence...

14.07.2007 tarihinde kartal ozkan <kartal_oz at yahoo.com> yazmış: